God fortsättning! Nästa vecka startar vårterminen för träningsverksamheten. Det blir 15 tillfällen fram till terminen slutar vecka 20. Träningen är inställd följande tillfällen:

  • MIK Open: 5-13 februari
  • Sportlov: 28 februari – 6 mars
  • Påsklov: 11-18 april

Träningsschemat skickas via e-post till samtliga deltagare senast onsdag. Här är en översikt av terminens alla träningsdagar:

  • Måndagar: 10/1, 17/1, 24/1, 31/1, 14/2, 21/2, 7/3, 14/3, 21/3, 28/3, 4/4, 25/4, 2/5, 9/5, 16/5
  • Tisdagar: 11/1, 18/1, 25/1, 1 / 2, 15/2, 22/2, 8/3, 15/3, 22/3, 29/3, 5/4, 19/4, 26/4, 3/5, 10/5
  • Onsdagar: 12/1, 19/1, 26/1, 2/2, 16/2, 23/2, 9/3, 16/3, 23/3, 30/3, 6/4, 20/4, 27/4, 4/5, 11/5
  • Torsdagar: 13/1, 20/1, 27/1, 3/2, 17/2, 24/2, 10/3, 17/3, 24/3, 31/3, 7/4, 21/4, 28/4, 5/5, 12/5
  • Fredagar: 14/1, 21/1, 28/1, 4/2, 18/2, 25/2, 11/3, 18/3, 25/3, 1/4, 8/4, 22/4, 29/4, 6/5, 13/5
  • Lördagar: 15/1, 22/1, 29/1, 19/2, 26/2, 12/3, 19/3, 26/3, 2/4, 9/4, 23/4, 30/4, 7/5, 14/5, 21/5 
  • Söndagar: 16/1, 23/1, 30/1, 20/2, 27/2, 13/3, 20/3, 27/3, 3/4, 10/4, 24/4, 1/5 8/5, 15/5, 22/5 

För att kunna bedriva en smittsäker verksamhet fortsätter vi med särskilda regler och restriktioner i MIK-hallen som det är viktigt att samtliga besökare tar del av och följer. Avgörande är att alla håller den fysiska distansen, undviker trängsel och är nogranna med handhygienen.